انگار۳وخورده شدیکمشوبیمه کم کرد
من براآنومالی رفتم دکتر نصوحیان خیلی عالی همه چیوتوضیح دادن خیلی خوب بود
من برا ان تی رفتم نصوحیان خیلیییی دکتر خوبی بود صبور بود و همه چیو قشنگ و با ارامش توضیح میداد
من سونو روشن رفتم با خود دکتر روشن هم نوبت گرفته بودم اما اگه دکتر روشن نوبت نداشت،دکتر اسحاقیان تو خود سونو روشن هم خیلی خوبه.
فکر کنم ۴۲۰۰ اینا شده بود
ضیایی
روشن
نصوحیان
همه تعریف میکنن من هنوز تصمیم نگرفتم کودومه برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.