مامانای اهوازی کدوم بیمارستان میرید و اینکه طبیعی یا سزارین ؟

۶ پاسخ

تحت نظر دکتر پور جعفرم ایذه .. اما برای سزارین اهواز بیمارستان علامه کرمی
دستمزد دکتر 35 گمونم هزینه بیمارستان با بیمه رایگان باشه

فقط بیمارستان امام نرو

من سزارین دومم میرم دولتی

دوقلو باردارم
سزارین میشم بیمارستان آریا

اتفاقا سوال منم هست
اهوازیا کدوم بیمارستان سزارین اختیاری انجام میدن؟

دکتر مریم رکابی زاده بیمارستان مهر

سوال های مرتبط