۸ پاسخ

آریا یا آپادانا

نمیدونم ولی من دولتی میرم هزینه شخصی رو ندارم برا همین هنوز تصمیم نگرفتم

اپادانا

منکه خودم‌میرم بقایی چون بیمه ام با اونجا قرار داد داره

من میرم مهر ، دکترم اونجاست
جواد مرفوع

مرسی عزیزم همچنین شما

بیمه والا نمیدونم هزینش چقدره

سپیدار اگه خدا بخواد

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادین و جوجه 🐣 مامان رادین و جوجه 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری