28هفته وزن بچم یه کیلو بود خیلی غصه میخورم یعنی تا37چقدر میشه

۴ پاسخ

مال من ٣٩ هفته ٢/٨٠٠ دنيا اومد غصت چيه ؟

دختر من ۳۶ هفته دو و خورده ای بود ب دنیا اومد

اوج وزن گیریش از ماه هشتمه چرا غصه میخوری سعی کن مغزجات خام شیر آبگوشت کباب زیاد بخوری

راحت ۳ کیلو میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙Ho§ein🧸 مامان 💙Ho§ein🧸 ۲ ماهگی
مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی