نه نکردم و دوست ندارم اینکارو
تاثيري نداره
من بچمو كچل نكردم
تار موها ضخیم میشه رو حجمش تاثیری نداره
کچل کردن ی نوع تلقین هس بر بعضی ها وگرنه هیچ ربطی ب رشد مو نداره .مو پرپشت وبلند ارثی هست
نه همش ارثیه من کچل نکردم با اینکه خیلی کم مو بود تا یکسالگی الان خوب شده
والا من نه اصلا کچل نکردم موها پسرمم دقیقا مثه باباشه
تارموضخیم میشه فقط
نه نداره الکیه
ببین من ۶ ماهش بود کچلش کردیم،،خوبیش این بود تو تابستون هی عرق میکرد دیگه هی موهاش خیس نمیشد و بعدم کل موهاش یه دست رشد کرد،،قبلش کوتاه بلند بود و یه جاهایشم خالی بود،،بعدش همش یه دست شد و قشنگتر شد موهاش ،البته من حس میکنم بهتر شد،موهاش از نازکی دراومد،حس منه حالا نمیدونم دیگه
نه اصلا
من کچل نکردم.اطرافیانم.میگن کاش کچل میکردی پرپشت میشد منم.میگم کهه ارثی هست این قضیهتوکل به خدا
پرپشتی نمیدونم ولی رو نازکی ساقه مو تاثیر داره
اصلا وبه هیچ وجه نداره
یه خرافس
من کچل نکردم
من دیروز کچل کردم
بعضا داره بعضا نداره...بستگی به جنس موی بچه
نوزادی کچل کردم تاثیری ندیدم
تو دختر من تاثیر نداشت ولی خیلیا دیدم راضی بودن
نکردم ولی موهای دهخرم خیلی پر پشته ماشاءالله اثرم نداره
اصلاااا چیز الکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.