۴ پاسخ

نه و اعتقادی هم به اینکه مورو از ته بزنی پر پشت بشه ندارم

من کچل نکردم . فقط اندازه یه بند انگشت کوتاه کردم موهاشو

تو یکسالگی نه دگه نوزادی اره

دوماهگی کچلش کردم واقعا پرپشت شد 😂

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
مامان به دونه♕(شاهان) مامان به دونه♕(شاهان) ۲ سالگی