۲ پاسخ

اگر فقط شیر خودتو میخوره دکتر به من گفت تاوقتی خود بچه ناآرومی نداره تا ۱۰ روز هم دفع نکنه اشکال نداره چون شیر مادر ضایعات نداره خیلی

اگ زور نمیزنه و دل درد نمیشه ۳،۴ روز
خودت چیزای ملین بخور شکم بچت روون بشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی