۲ پاسخ

اگه بلافاصله بعد شیر خوردن بیاره بالا اشکال نداره ولی اگه بعد مدتی بیاره بالا ممکنه بخاطر این باشه که زیاد شیر شایدم بخاطر ریفلاکس باشه

اگه ریفلاکس داشتع ک ارع برا همونه اگه ن که شاید زیاد سیرش کردی اروغشو نگرفتی یا اگ شیرخودتو میخوره ک حتما ترش کرده

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد