اگه بلافاصله بعد شیر خوردن بیاره بالا اشکال نداره ولی اگه بعد مدتی بیاره بالا ممکنه بخاطر این باشه که زیاد شیر شایدم بخاطر ریفلاکس باشه
اگه ریفلاکس داشتع ک ارع برا همونه اگه ن که شاید زیاد سیرش کردی اروغشو نگرفتی یا اگ شیرخودتو میخوره ک حتما ترش کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.