بچه ها بچه من جهشی بالا اورد یعنی رفلاکس داره؟؟

۴ پاسخ

پس ایرادی نداره

اگه همیشه باهرشیری که میخوره بالابیاره رفلاکسه

دختر منم دیروز همین جوری شد نمیدونم دلیلش چیه ولی کولیک داره

چیز ترشی نخوردی

سوال های مرتبط