تروخدا بذارین جنگ تموم شه یکم شرایط اجتماعی خوب بشه بعدا بچه ها گناه دارن
۳ تا داری؟
بچه ۴ تا خوبه ولی خب از لحاظ مالی باید خوب باشه وضع
حالا پولدار هم نه که بریزی بپاشی ولی در حد رفع نیاز
بعد تو این اوضاع جنگی آدم عذاب وجدان همین بچه هایی هم که آورده داره
منم دوتا پسر دارم دختر هم خیلی دوست دارم میترسم بازم پسر بشه
منم دوتا پسر دارم دلم خیلی دختر میخواد ولی میترسم بازم پسر بشه دیگه نتونم باژ بیارم .آخه سزارینیم ۴بز ۳۴ ۴۴
یه فلسفه ای هست شنیدم قبلا .میگن مغز انسان تو دوران جنگ ناخداگاه میره برای بقا و تولید مثل انگار بهش میگن جای اونی که تو جنگ مرده تو بیار 😬😬
تو جنگ ۸ ساله چقدر امار تولید مثل بالا بوده
تو این شرایط اقتصادی و ادضاع کشور بچه اوردن گناهه
نه اوضاع بده وافعا
منکه خودم به خودم گفتم اگه اوضاع واقعا خوب شد و تونستیم خونمون رو ۳ اتاقه کنیم و ماشینم بخریم بعد یکی دیگه بیارم وگرنه نمیخوام تو سختی بچه بزرگ کنم
شما هم شرایطش رو اگه داری بیار، بچه ها گناه دارن
بسه خواهر برا خودت زندگی کن از جفتشم داری که لاقل بزعر جنگ تموم شه گناه دارن من دوتا پسر دارم حسرت دخترم ب دلم موند ولی دیگه نمیارم
وااای
من هرکی میگه ایشالا بدی میشورم میذارمش کناااار
با همین یدونه لهم له🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
امیدوارم منصرف شی تو این اوضاع بد اقتصادی😓
اگه دختر نشد چی
😁
با این اوضاع حتی یدونه هم بیشتره چه برسه ۳٬۴تا😢
اونا گناه دارن نیاز به آرامش ، محبت و توجه دارن 🙂🙃
منم چند روزه دلم بچه میخواد دوباره😂فکر کنم چیزی پاشیدن تو هوا
از شرایط جنگی و اوضاع اقتصادی و نابسامانی جامعه نمیترسی؟
اگر شرایط مالی خوبی داری بیار..نداری ظلم نکن ب بچه
منم دختر دارم دوست دارم یدونم پسر بیارم،اخه نه برادر دارم نه پدر نه عمو
خیلی دوست دارم یدونه پسرم داشته باشم
همین حسو داشتم هاالان مث سگ پشیمونم ۸ روز از موعدم گذشته بی بی چکا مثبت سونو خالی آزمایشم منفی دکتر گف برو تا ده روز شدی هیچ نشدی بیا حالا موندم دارم خفه میشم 🤦🏻♀️😂
منم اگ بچه اروم و اوضاع اقتصاد مناسب داشتم میاوردم بخدا
شما همینجوری میخایی بیاری گلم یا اقدام اینا میکنی
خسته نیستی گلم من یدونه دختر دارم میخام یدونه هم بیارم پسر باشه میترسم پسر نباشه اونم به دنیا بیارم داغون میشم از روح جسمی آدم رو خسته میکنه و آدم به حالت قبل برنمیگرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.