۱۷ پاسخ

منم شنیدم . حالا ۳۰ ام قراره برم دکتر از بیمارستان میپرسم

خصوصی ها همه یه نرخ من سوال کردم هفته پیش سزارین بهم گفتن ۸۰تا

من یه بیمارستان که پارسال طبیعیش رایگان بوده پرشیدم امسال طبیعی شده ۶۰-۸۰ تومن

هر بیمارستانی نرخش فرق می‌کنه بازم تحقیق کن

بله کاملا درسته☹

حالا بیشتر ،بیمارستلنی که قرار بود من برم ۳۳ بود الان شده ۵۹

همه چی افزایش قیمت خورده ولی تو مشهد بیمارستان خیلی خوب نیمه خصوصی سزارین بین ۱۸ الی ۲۲ تهران خیلی گرونه

بله نیکان قبل عیدد ۵۵ بود الان شده ۹۵

بله بیمارستانی ک من میخام زایمان کنم با بیمه۵۵تومن شده

اره گلم🚶‍♀️🥀فراتر از اون چیزی ک فکرش کنیم خیلییی زیاده

اره افزایش قیمت بوده.من سلفری خاستم انجام بدم قبل عید ۹تومن بود بعد این ک خاستم انجام بدم گفتن ۱۶تومن

بله متاسفانه
از من ۲۵ تومن شد ولی الان قیمتارو نمیدونم

بله من ارومیه ام سزارین اجباری و زنگ زدم پرسیدم ۶۰ تومن بود بدون دستمزد و پمپ درد

خواهرم مهر زایمان کرد شد ۵۰ میلیون فقط زایمانش تااازه سزارین اورژانسی هم بود

گل بود به سبزه نیز آراسته شد

متاسفانه بله قیمتا خیلی رفته بالا..دقیق نمیدونم ولی نسبت به پارسال همه چيز گرون تر شده

اره عزیزم درسته افزایش قیمت خوردن

سوال های مرتبط

مامان نارنگی مامان نارنگی هفته بیست‌ونهم بارداری