۱۵ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

دکتر نغمه برهانی
انقدر دستش خوبه و سبکه که حرف نداره
من سه تا زایمانهام پیش ایشون انجام دادم
فقط تو بیمارستانهای خصوصی زایمان انجام میده
کسری و قائم کرج و نور شهریار
بار اول ۹۱ زایمان کردم که یادم نیست گرفت یا نه
ولی سری دوم و سوم نگرفت
تو کرج هم مطب داره نمیدونم ادرسشو
ولی تو بیمارستان تندیس سینا شهریار ویزیت میشدم

تو کرج دکتر اکرم هاشمی اشتیانی تو تخت جمشید هست نمیگیره
دکتر زنوزی هم تو کسرا نمیگیره
یکی دوتا دیگه هم هستن تو بیمارستانای دیگه نمیشناسم.
این دوتا دکتر که گفتم جفتشون کارشون عاااااالیه و فقط باردار ویزیت میکنن

دکتر من کمتر از بقیه میگیره الان گفته سه تومن

دکتر فتانه زنوزی نمیگیره، راحت هم وقت نمیده

دکتر من نمیگیره حمیده عباسی

دکتر من بهترین دکتره توبیمارستان خصوصی تهران هم هست ولی زیرمیزی نمیگیره خداخیربده دکتراییو که پولکی نیستن

برا من نمیگیره

من واسه سرکلاژ که رفته بودم
یه خانم دکتر بود خیلی تعریفشو میکردن یه بنده خدایی اومده بود واسه زایمان خواهرش میگفت این خانم دکتر تنها دکتر یه که توی کرج زیر میزی نمیگیره و میگه حلال نیس
هم مطب داره و هم دو شنبه ها میاد کلینیک بیمارستان قائم

چقدر خوب میگیرن برا شماها😶برا من الان شکم اول ۳۰ تومنه تا ۶ ماه دیگه که من بزاعم احتمالا بشه۳۵

همه میگیرن مگر اینکه بری بیمارستان دولتی زنان،البته نمیدونم کرج همچین بیمارستانی داره یا نه،رشت بیمارستان الزهرا دولتی و مخصوص زنان و زایمان هست

بله ميگيره ٢٠ تومن جدا از هزينه بيمارستان

من دکترم ک تا همین یه سال پیشم نمیگرفت الان نمیدونم.ولی دوستم زیر نظر یه دکتر دیگ بود ۲۰ تومن ازش گرفت.چهار تا کارت هدیه ۵ تومنی

بله میگیره زیادم‌ میگیره ۲۵ تومن فقط خودش می‌خواد جدای هزینه های بیمارستان

الان همه دکترا زیر میزی میگیرن🥲

سوال های مرتبط