از ۱۰روز به بعد کلا کم میشه در حد چند قطره میشه من هنوز چند قطره دارم
من دقیقا تا ۳۰ روز خونریزی داشتم و هی کم و زیاد میشد و لکه بینی نشد و یهو قطع شد
من از اولش کم بود و فقط لکه بود
من تا ۲۰روز خونریزی کم داشتم ولی الان هنوز ۴۰روزم نشده پاکم .۳۶ روزه .
یه هفته بعد اون لکه بینی داشتم تا ۲۸ روز یه هفته از لکه بینیم ک گذشت پریود شدم
تا ۱۰ روز مث پریودی
تا یکماه لکه. بینی
قطع شد اما هنوزم گه گاهی لکه میبینم
برا من از همون فردای زایمان تبدیل به لک بینی شد
بعد الان یه چندروزه چون قطره شیرافزا میخورم رازیانه داره اون باعث شده خونریزی دارم انگار روز سوم چهارم پریودیمه
بدن با بدم فرق میکن
من خیلی کم میشم نمیدونم چرا
تا ۴۰ روز زمان برد تا کامل تموم بشه خونریزیم. تا ۲۰ روز خونریزی داشتم ۲۰ روزم لکه بینی
من تا ۱۰ روز زیاد بود
الان روز ۱۵م خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.