وای پسر منم اینجوریه بقرآن دهنی ازم سرویس کرده اون سرش ناپیدا
این یکسال حس میکنم صدسال پیرشدم توبه ی بچه آوردن کردم با همین یکی
همیشه همینجوره یا امروز؟
عزیزم حق داری ادم خسته میشه ماهم خسته میشیم ،،اما بچه زبون نداره که بهت بگه کجاش درد میکنه یا نفخ داره یا رفلاکس داره یا دندونشه ،،به اعضای بدنش دست بزن تکون بده خدای نکرده شاید چیزی شده مطمئن باش گریش بی دلیل نیست ،،اسپند دود کن براش چهار قل بخون اروم میشه
منم با مامان والا موافقم
حتما خسته ای. درک میکنم کلافه باشی یکی دوروز بسپر به یه کسی که مورد اعتمادت باشه استراحت کن.
من اصلا نمیتونم. یه بند نگه دارم دیوونه میشم. گاهی میسپرم به مامانم
رفلاکس داره طفلی شاید
عزیزم اگ میتونی بچرو به کسی بسپار یکم استراحت کن حالت ک خوب شد اروم شدی برگرد بهش احساس میکنم کلافه ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.