این چرتوپرتارو کی میگه؟ مگه دکتر نمیرید؟ من تا اخر هفته ۳۸ هم زدم بخاطر زایمان زودرسی که بودم بعدم تا الان که زدید بازم باید بزنی هنوز هفته های ایمن نیستی و پروژسترون چیزی نیست که یه دفعه قطع کنی
چه ربطی داره عزیزم من هنوزم دارم استفاده میکنم
با توجه به شرایط بدنی تون دکتر تصمیم میگیره ک استفاده کنید یا نه
عزیزم تا وقتی دکتر بگه باید بزنی من تا هشت ماهگی نمیزدم الان ک دهانه رحمم نرم شده دکترم سه تا داده بزنم
تا آخرش هم میشه استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.