چطوره این مولتی میگن المانی از پدیا بست بهتره

تصویر
۵ پاسخ

اینو من الان ب داروخونه نشون دادم گفت قطره اهن نداره

کیا مولتی ب بچه هاش داده خوبه

اویفر

انگار گاز داره بچه من با هر قطرش کلی مچاله میشد 😅 ندادم ایفر گرفتم

دکتر داروخانه گفت اهنم توشه دیگ اهنن نمیخواد بخوره تو این هست

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی