بچهای ۳ سالتونه رو بردین چشم پزشکی

۷ پاسخ

من یکبار بردم چند ماه پیش بردم دکتر گفت این که نمیزاره معاینه کنم
گفت الان زوده بزار یکسال دیگه اگه مشکلی نداره

بهداشت به من گفت چکاپ چشم 4سالگیه

نه والا

دوشنبه زنگ زدن نبردم انشاالله دوشنبه ی بعدی

بله امروز زنگ زدن بردم هم چشم پزشکی هم شنوایی سنجی

من برج هفت بردم بهداشت
بینایی سنجی
این ماه هم ۲۳ وم باید ببرمش

من هنوز نبردمش باید چشم پزشکی ببریم یا بهداشت؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا👼🫀 مامان دیانا👼🫀 ۳ سالگی