من یکبار بردم چند ماه پیش بردم دکتر گفت این که نمیزاره معاینه کنم
گفت الان زوده بزار یکسال دیگه اگه مشکلی نداره
بهداشت به من گفت چکاپ چشم 4سالگیه
نه والا
دوشنبه زنگ زدن نبردم انشاالله دوشنبه ی بعدی
بله امروز زنگ زدن بردم هم چشم پزشکی هم شنوایی سنجی
من برج هفت بردم بهداشت
بینایی سنجی
این ماه هم ۲۳ وم باید ببرمش
من هنوز نبردمش باید چشم پزشکی ببریم یا بهداشت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.