شیر خشک گیگوز چجوریه؟خوبه مزش؟ب

۵ پاسخ

من راضی ام

منم راضیم

من میدم ب جفتشون راضیم

طعمش خوبه
ولی دفعش زیاده دختر من روزی تا چهار بار دفع داشت
وزن گیریشم خیلی نبی

پسر منو ببخشید اسهال کرد دیگه ندادم

سوال های مرتبط

مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان حسام مامان حسام ۱۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان ܩߊ‌ܘܢܚܦ̇ࡅ࡙ܥ‌‌🌙 مامان ܩߊ‌ܘܢܚܦ̇ࡅ࡙ܥ‌‌🌙 ۱ سالگی
مامان رقیه مامان رقیه ۲ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی