۴ پاسخ

ممنون گلا لبتون خندون💋

اره اتفاقا این محلی ها خیلی بهتر از پاستوریزه هاس که معلوم نیست چیه

نه اصلا
فقط پاستوریزه اونم پروبیوتیک

نمدونم شاید
اما خب من پاستوریزه دادم

سوال های مرتبط