سلام ماما نمیتونم ب دخترم ماهی بدم؟؟؟

۹ پاسخ

دکتر به من گفت به دخترت بده ماهیه گوشت سفید

سوال منم هست
امشب خودمون ماهی داشتیم ترسیدم بد باشه برای ویهان خورشت جدا درست کردم

دکتر بمن گفته بدم به دخترم

من میدم بهش ولی کم در حد دو بند انگشت ریز ریز می کنم قاطی برنج بهش میدم

من دکترم گفت بهتره تا یک سالگی ندی.بعدشم‌فقط ماهی سالمون و قزل

من نمیدونستم خوب نیس ی بار دادم خیلی دوست داشت

ننننن

بهتره ندی
زیر یکسال غذاهای دریایی می تونه به شدت آلرژی زا باشه
ولی خواستی بدی کوچولو در حد تست ماهی بدون جیوه بده

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱ سالگی
مامان پـناه مامان پـناه ۱۴ ماهگی
مامان لپ لپی 💚☺️ مامان لپ لپی 💚☺️ ۱ سالگی