دکتر به من گفت به دخترت بده ماهیه گوشت سفید
سوال منم هست
امشب خودمون ماهی داشتیم ترسیدم بد باشه برای ویهان خورشت جدا درست کردم
دکتر بمن گفته بدم به دخترم
من میدم بهش ولی کم در حد دو بند انگشت ریز ریز می کنم قاطی برنج بهش میدم
من دکترم گفت بهتره تا یک سالگی ندی.بعدشمفقط ماهی سالمون و قزل
من نمیدونستم خوب نیس ی بار دادم خیلی دوست داشت
ننننن
بهتره ندی
زیر یکسال غذاهای دریایی می تونه به شدت آلرژی زا باشه
ولی خواستی بدی کوچولو در حد تست ماهی بدون جیوه بده
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.