۳۸ هفته دنیا اومدن دستگاه نرفتن
من ۳۰ هفته زایمان کردم، کیسه آبم پاره شده بود، ۳۵ روز بچه ها nicu بودن، تقصیر خودم بود یه سفر غیر ضروری رفتم خیلی ام تحرک داشتم
من ۳۴ هفته و دوروز زایمان زودرس شدم. ب خاطر انقباضات رحم .یکی از دخترام ۵روز رفت دستگاه ب خاطر کمبود اکسیژن
من ۳۷ هفته ۱روز دستگاه نرفتن خداروشکر
من ۳۷ هفته
دستگاه نرفتن
من یه پسرم که بخاطر وزن کمش زودتر زایمان کردم بعدش یه هفته تحت مراقبت بود تو nicبعدش مرخص شد شکرخداهمه چیشون سالم بود فقط چون خونرسانیش ضعیف بود توهفته اخرای ۳۶هفته زایمان کردم درضمن آمپول ریه هم زدم
۳۳ هفته رایمان کردم چون اب دور جنین زیاد شده بود و کیسه ابم پاره شد
یک هفته ان ای سیو بودن
۳۷ هفته دستگاه احتیاج نداشتن
۳۷ هفته،بخاطر زردی ۳ روز
فردا میشم .۳۷ هفته و ۲ روز و فردا این موقع نی نی هام بغلمه. ان شاألله که همه چی عالی پیش بره و بستری نشن
۳۵هفته و ۵روز اصلا نرفتن توی ان ایسیو
۳۷هفته و چند روز اونجا بودن رو نمیدونم چون خودم ای سی یو بودم بخاطر فشار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.