خانما بند ناف دو دور گردن پسرمه چیزی نمیشه؟😭😭

۱۴ پاسخ

عزیزم نی نی بند ناف رو باز کرد؟مال منم هست خیلی نگرانم

نه نگران نباش ایشالله هیچی نمشه ممکنه برای همه پیش بیاد استرس نده به خودت

برا منم پیچیده بود یکم زایمانم سخت بود بچمم اذیت شد سریع بردنش زیر اکسیژن

پسر منم اینجوری بود ، تو سونو گفتن ۲ دور پیچیده ۱۰ روز بعد که زایمان کردم شده بود ۴ دور ، خیلی به بچم فشار اومده بود اکسیژن خونش اومد پایین ، به دنیا اومد بلافاصله بردنش زیر دستگاه اکسیژن ،۲ روز بستری شد
من ۳۸ هفته ۳ روز زایمان کردم ، ببین اگه سزارین هستی بگو‌زودتر سزارین کنی

بعد الان دیگه ماه شما رفته بالا نگرانی نداره اگر خدایی نکرده تکوناش کم بشه زایمانتو انجام میدن ریه هم کامل شکل گرفته

حواست به حرکتهاش باشه فقط
پسر منم با دو دور طبیعی دنیا اومد

خطرناکه چرا زایمانت نمیکنن پس؟

دختز من دنیا اومدنی 4دور گردنش بود

باید روی تکوناش حساس باشی

عزیزم برا منم هستش از ۲۸هفته پیچیده ولی مراعات کردم نزاشتم سه بشه البته شل هستش

خوب‌دکتر‌چی‌گفت؟

از کجا میدونی سونو دادی؟

از کجا میدونی

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری