چجوری سایه بازی می‌کنین با بچه هاتون؟ من‌بلد نیستم

۴ پاسخ

برقا خاموش کن نور گوشی روشن کن سایه دستت میفته رو سقف

اتاق تاریک باشه ، با چراغ قوه ی گوشی و انگشتای دستت و صدای بچگونه...🙂🙂

من چراغ گوشیمو باز میکنم میریم اتاق چراغوخاموش میکنم با دستم شکل درمیارم و جوجه زرد رنگ داره اونو میگیرم پشت چراغ هم سابه میفته و سقف هم خودش انگار شب تاب هست

بزن اینترنت

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی