۳ پاسخ

اره یکم نون توش ریزه میکنم

آره با نون میدم

اره
یا گوشت و سیب زمینشو برمیدارم کامل له میکنم با ابگوشت رقیق میکنم میدم بهش
اینطوری بیشتر دوس داره

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی