۱۲ پاسخ

من میدم ب آیهان

وقتی ادویه جات مجاز نیست بنظرم آبگوشتش خیلی بدمزه باشه

من یه بار به پسرم دادم تا خوده صب پدرم در اومد انقد گریه کرد

ابگوشت جدا بزار براش بدون ادویه
الانم وقتشه تیلیت کنی بخوره

منم میدم

من از ۵ ماهگی ب پسرم دادم آبگوشت جدا و بدون ادویه و رب براش میپختم می‌خورد الان غذای سفره میدم

پریشب دادم ب دخترم،تا صبح نخوابید🤣 فک کنم سنگین بود براش

من ۸ ماهگی دادم خیلی نرم کردم

آبگوشت خودمون یا جدا میپزید؟؟

منم میدم بهش

منم بگید 🙃

من میدم ب ایهان😄

سوال های مرتبط