۲ پاسخ

هر وقت دردات شدت گرفت و تایمش منظم شد اونوقت زایمان میکنی

برو nstبده اگه درد باشه معاینه میکنه میبینه چند سانتی اگه ۳یا ۴سانت باشی بستری میکنن

سوال های مرتبط