مامانا شما تو بارداری از موبر بدن استفاده میکنید؟

۷ پاسخ

واجبی چطور؟

من استفاده میکنم از ۳ ماهگی

خانوما کرم موبر ک استفاده کردین چه مارکی خوبه بگیریم منم به ژیلت حساسیت دارم دکترم گفت فقط کرم موبر از داروخونه بگیر پودر های موبر استفاده نکن

کرم موبر میزنم به ژیلت حساسیت دارم جوش میزنه

من استفاده میکنم از اول بارداری

من کلا حساسیت دارم به موبر نمیزنم با ژیلت میزنم

من استفاده نکردم ولی دکترم گفت مجازه

سوال های مرتبط