از چهارماهگی.شب تو بغلم میخوابونم میزارم تو ننو تا صبح میخوابه.هر سه ساعت برای شیر پا میشه .شیر میدم میام اتاق خودمون
الان زودع بابا الان هنوز بچه به حضور و بغل گرم مادر نیاز داره .
من بچم با اینکه شیرخشکیه ولی بازم از گهواره میارمش بیرون تو بغل خودم تا صب هی بهش سر نزنم خوابم نمیاد اصلا 🥲🥲
بزار هر موقع بچه آمادگی داره حداقل تا چهار سالگی صبر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.