چه نمکه😅😂😍
چشمات خیلی نازه
چقد شبیه بلاگر تبریزیه هست اسما
خیلی بهش شبیه هستی🥹❤️و ناااز
من عاشق چال هستم🤩
چه قشنگی ماشاالله
ن ن ن اصلا بنظرم بزار طبیعی باشه
منم دارم شوهرم بعضی وقتا میگه باید به شهرداری بگم بیاد پرش کنه چاله هاتو😂😂
اینجوری قشنگتره
مثل مال منه😂
زیبااااا😍
واسه من یه طرفم داره🤣
مال من جفتشم این شکلیه
برا منم همینجوریه یه طرف بیشتر یه طرف کمتر
مال منم همینجوریه
جیگگر😍😅
اطلاعی ندارم🤣
واییی یکی از خواسته هامو داریییی🥹✨
قشنگن تروخدا غیرطبیعیش نکن