۵ پاسخ

چجوری میخوابونیش؟؟منظورم قنداق کرده یا باز؟؟ من با پتو دورپیچش حالت قنداق می بندم گوش شیطون کر فعلا ک خوب میخوابه

با پستونک اروم نمیشه

هنوز که وزنی نداره پس بزرگتر بشه میخوای چیکار کنی به نظر من الان عادتش و عوض کن

عادت کرده ب پاهات

من همین مشکلو داشتم تو تاب ریلکسیش گذاشتم آرومه و میخوابه

سوال های مرتبط