چجوری میخوابونیش؟؟منظورم قنداق کرده یا باز؟؟ من با پتو دورپیچش حالت قنداق می بندم گوش شیطون کر فعلا ک خوب میخوابه
با پستونک اروم نمیشه
هنوز که وزنی نداره پس بزرگتر بشه میخوای چیکار کنی به نظر من الان عادتش و عوض کن
عادت کرده ب پاهات
من همین مشکلو داشتم تو تاب ریلکسیش گذاشتم آرومه و میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.