۶ پاسخ

زوده فقط صبوری کن منم گذروندم داغون شدم اما گذشت

هنوز خیلی مونده بعد ۳ ماهگی خوابش تنظیم میشه

حالا هیچکاری جز تحملو صبوری نمیشه کرد

پوشکش عوض کن کامل شیر بده قنداق کن بزار رو پات یکم خوابش عمیق شد بزارش زمین

گلم الان خوابش تنظیم نمیشه دو ماه ونیم ب بعد خوب میشه کم کم

دختر منم همینجوره واقعا همه جام از درد گز گز میکنه 🫠
همش گریه میکنه

سوال های مرتبط