۷ پاسخ

منم نارگیل میزنم و راضیم

من شنیدم روغن زیتون و‌ پوست و تیره میکنه،چیزای بهتری هم هست من ماستلا میزنم ولی میخوام در کنارش یه چیز گیاهی هم استفاده کنم

منم روغن نارگیل میزنم

از چند هفته باید بزنیم ؟

دکتر منم گف فقط روغن زیتون بزن

من ضدترک پرایم میزنم. سر دخترمم زده بودم اصلا ترک نخوردم. قیمتشم خوبه ۸۰۰ تومن.

من موستلا میزنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری