آره همش سینه میخوادبخوره خیلی لاغر شدم ازموقع تولدش کمکی میدادم شیرخشک الان ی هفته اس دیگ نمیخوره
رفلاکس نداره؟
سعی کن یه جوری بده
تو لیوان نی دار بده
ببین میتونی باسورنگ بدی من دخترم اعتصاب شیر بود از دوماهگی تا۸ماه وقتی خواب بود ک توخواب میخوردم. وقتیم بیدار بوذ با سورنگ میدادم
سینه ی مادر میخواد حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.