دخترمنم قشنگ انگشتشومیکنه توگوشش امروزبردم دکترمعاینه کردگفت مشکلی نداره ازدندونه
پشت گوشش یکم پماد ویکس بزن
دکتر به من گفت بچه دوست داره گوشش بکشه اما من تخم مرغ ابپز میکنم هنوز داغ پوستش میکنم نصفش میکنم روش پنبه میذارم اروم میذارم رو گوش پسرم اروم بشه
سیرداغ کن بذارلای پنبه بذارتوگوشش آرومش میکنه
یکم ویکس پشت گوشش بمال
والا به من میگفتن پشت گوشش وازلین بزن زدم نمیدونم حالا موثر بود یا نه ولی بزن ،من دکتر رفتم برا الرژیشم بود ،حالا فعلا گرم کن وازلین بزن فردا ببر دکتر
دختر منم بی قرار بود امشب
دست به گوشش زدم جیغ زد. با وازلین پشت گوشش رو چرب کردم آروم شد ، خوابش برد
اگه گوشش درد بگیره شیر نمیخوره
به گوشش دست بزنی ممکنه گریه کنه
اگه فقط دستشو تو گوشش میکنه ممکنه مال دندوناش باشه
دکتر پسرم همینو گفته
پسرم حتی با ناخون لاله ی گوششو زخم کرده
احتمالا از دندونه
پسر منم ولی من براش ژل دندون میزنم خیلی موثره
پروفن بده
دود برنج ایرانی
عزیزم از دندونه منم پسرم بیقراری میکنه گوشش میکشه دکتر گفت از دندونه
حوله گرم کن بزار روش خیلی داغ نباشه که بسوزه و ببر دکتر
پسرمم همینطور شدع ولی از دندونه
عزیزم بهش مسکن بده تا ببریش دکتر
میتونی براش حوله گرمم بزاری آرومش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.