۱۴ پاسخ

اگه حوصله وتوانشو داری نه چرا اشتباه باشه؟؟؟

اگه یکی داری بله
دیگه حوصله بچه نیست

من 37 ساله بودم دخترم11 سالش بود و آوردم الان برگردم به عقب هیچ وقت این کارو نمی کنم اصلا حوصله بچه داری ندارم ولی چون به دنیا آوردمش نسبت بهش مسئولم به شما پیشنهاد می کنم اگه بچه دیگه دارید نیارید

چرا اشتباه باشه؟

همسایه پایینم ۳۷ سال داره دختر بیست ساله داشت دوباره ازدواج کرد یه پسر اورد سالم ولی مجبوره کنار بیاد بخاطر شوهرش حوصله کو اعصاب کو فاصله سنی زیاد خوب نیست ،ظلمه به بچه بزرگتر میشه اخلاق ها رفتار ها دو طرف اذیت کننده هست بنظر من

دوستم منی که ۳۷ سالمه میگممممم....
خب آدم تو سن کمتر بچه دار بشه صددرصد بهتره دیکه....ولی مهمتر از سن خیلی مسائل دیگه هست، شرایط مالی، اعصاب اروم، روابط زن و شوهر ، و ....
سن تقریبا از همه اینا اهمیتش کمتره....
تازه خیلی ها بچه دوم که سن بالاتر میاد آرامش بیشتری دارن و اون بچه خیلی روحیش بهتر میشه . تنوعی تو زندگی خودتون میشه .... .
پس اگر شرایطش داری حتما بیار ....

چر ااشتباه؟ امیدوارم خدا بهت توان بده

من ۲۸پسرم دنیا اومد الانم دلمون دومی میخواد ولی تو گرونی مگه میشه میترسم سنم بالا بره نتونم

من درست ۳۵زایمان کردم بچم دوماه ونیمشه

بله
من ۳۶سالگیم اوردم .
با این که معلمم . حوصلشو ندارم

اون دوران نوزادیش خیلی اذیت شدم . خیلی

من دخترم ۳۵سالگی و پسرم ۳۷ سالگی بدنیا آوردم
کلا ۳۰ سالگی ازدواج کردم ' ۵ سال تا یکم زندگی روبراه شد بعدش بچه خواستیم دیگه شد این سن
با توجه به تجربه های مادرا تو گهواره میبینم فرقی نداره چه سنی بچه دار بشی بالاخره اذیت داره
شاید تو سن بالا یکم حوصله کمتر باشه که اونم خودت تطبیق میدی

من ۳۹ سالگی میران رو دنیا آوردم.
رفتم دکتر گفتم نمیخوام تواین سن بچه بیارم.گفت الان همه تو سن بالا بچه دار میشن تا درس بخونن و برن سر کار و زندگی تشکیل بدن شده ۳۷ و۸ سالشون وتازه یادشون میاد بچه بیارن و اصلا موردی نداره.

خواهرم اورد امسال..پسرش۲ماهشه خودش۳۹...یه پسر ۹ساله هم داره

سلام به نظرم اگه خودت و همسرتون آمادگی جسمی و روحی داشته باشین چرا بد باشه عزیزم

سوال های مرتبط