چرا اینقد قانونای مسخره دارن خدایی یعنی حتی نمیزارن کسی خودش برا بدنش تصمیم بگیرع
همه جا اینجوریه فقط تهران اینجوری نیس ک حتی خارج از کشور هم اول باید درد طبیعی بکشی بعد سزارین بشی مگر اینک پول داشته باشی بیمارستان خصوصی بری سزارین اختیاری انجام بدی
سلام
برای بچه بریچ هم همینطورع؟
کجا؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.