۴ پاسخ

چون خودت زودتر گرفتی شیرا بش میدی تو شیرت پادتن ترشح میشه ممکنه بجت نگیره اگه هم بگیره زیاد بش فشار نمیاره

ماسک بزن از شیر منتقل نمیشه سرماخوردگی

تا جایی که من شنیدم شیر خودتون آنتی بادی تولید میکنه بچه نمیگیره

دستاتو تند تند بشور ماسکم بزن لباساتم تند تند عوض کن
شیرت انتی بیوتیک داره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۱ ماهگی