منم اوایل گیگوز میدادم شیر سبکیه برا بچههاییه که معده حساس دارن برا همین سیر کنندگی بالایی نداره من خودم شیرشو عوض کردم الان نان اوپتی پرو میدم راضیم هم راحت پیدا میشه زیاده هم میسازه به بچم درحال حاظر
مقدارش بیشتر کن
من کیگوز ۲ میدم راضی ام
من گیگوز میدم نسبت به یک سبکتره فک کنم ولی دختر من همونقدر میخوره بیشتر نشده
سلام پسر من نان میخوره خیلی خوبه
نان۲ راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.