۶ پاسخ

منم اوایل گیگوز میدادم شیر سبکیه برا بچه‌هاییه که معده حساس دارن برا همین سیر کنندگی بالایی نداره من خودم شیرشو عوض کردم الان نان اوپتی پرو میدم راضیم هم راحت پیدا میشه زیاده هم میسازه به بچم درحال حاظر

مقدارش بیشتر کن

من کیگوز ۲ میدم‌ راضی ام

من گیگوز میدم نسبت به یک سبکتره فک کنم ولی دختر من همونقدر میخوره بیشتر نشده

سلام پسر من نان میخوره خیلی خوبه

نان۲ راضیم

سوال های مرتبط