۵ پاسخ

از اول ببلاک بهش میدم شیرخودمم میخوره سه‌چهار وعده در روز شیرخشک هم میخوره قبلنا خوب بود وزنش نمی‌دونم بخاطر شیرخشک بود یا شیر خودم ولی الان کمه وزنش

عالیه من از۶ماه شروع کردم دادن فعلا ساخته تا ببرم ببینم وزنش خوبه یان

خیلی خوبه من فقد شبا میدم و صبح هر وعده ۹۰ تا
وزن‌دهی شو نمیدونم چون همیشه شیرخشک نمی‌دم بهش

من فقط تو فرنیش میریزم وشبا موقع خواب ۱۲۰میل میدم راضیم درکل خوبه.

شیر خشک خوبیه نزدیک ترین شیر به شیر مادره

سوال های مرتبط