۳ پاسخ

من علاعم دندون دیدیم پختم برا سبکی بچم دادم خونه نیازمند و درو همسایه🤗برای اینکه مراحلش راحت تر بگذره..نمیدونم بقیقه چجوری میدن.من دلی و با نیت انجام دادم

خانومامن یه گروه مامانادارم که توش کلی تجربه هست اگرخواستیدشمام به مابپیونیدبه آیدی زیرپیام بدیدروبیکا
@M81mm78hm0098

وقتی که دندونش قشنگ در بیاد

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙✨️ مامان رادوین💙✨️ ۱ سالگی