۳ پاسخ

روبیکا رو‌چک کن عزیزم

ولی دوستم بهش جو واب قلم هم میزنن من زیاد چیز چرب دوست ندارم

فکر کنم برا هرمنطقه ای یه جور باشه ما توش گندم پوست کرده نخود وعدس وخیلی کم لوبیا میزنیم به کردی بهش میگیم دانه کلانه همه ی مواد رو خیس میکنی جداگانه من جدا هم میپرم چون گندم خیلی سرمیاد اینجوری راحت تره گندم پوست کنده ۳ساعت که پخت عدس نپخته لوبیا ونخود پخته رو بهش اضافه میکنی میزاری حدود ۳ساعت دیگه بپزه بعد ما کشک محلی رو خیس میکنیم خردشده میرزیم باهاش بپزه اخر سری هم پیاز داغ نعناع داغ وزردچوبه بهش اضافه میکنی من خودم شخصا بهش عدس میزنم مامانم اینا نمیزنن ثلی خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط