برو بپرس بیمارستانی ک میره
نیمه دولتی ک پرسیدم بدون بیمه ۳۰ الی ۴۰ با بیمه تامین ۱۰ اینا میشه
یکی از بیمارا ب دکتر زیر میزی ده تومن داد سز اختیاری کرد
دولتی تقریبا رایگانه هزینه خاصی نداره مال من 240 تومن شد سز اورژانسی بودم
چ دکتر خوبی
برا من زیرمیزی هم میگیره و نامه نمیده برا خصوصی تازه
هر شهر متفاوته تو شهر ما گرگان بیمارستان دولتی حدود ۵ میلیون میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.