۶ پاسخ

برو بپرس بیمارستانی ک میره

نیمه دولتی ک پرسیدم بدون بیمه ۳۰ الی ۴۰ با بیمه تامین ۱۰ اینا میشه

یکی از بیمارا ب دکتر زیر میزی ده تومن داد سز اختیاری کرد

دولتی تقریبا رایگانه هزینه خاصی نداره مال من 240 تومن شد سز اورژانسی بودم

چ دکتر خوبی
برا من زیرمیزی هم میگیره و نامه نمی‌ده برا خصوصی تازه

هر شهر متفاوته تو شهر ما گرگان بیمارستان دولتی حدود ۵ میلیون میشه

سوال های مرتبط