ب سلامتی💙
خداروشکر همه چی خوبه انشالله ب سلامتی زایمان کنی
من هرچی نگاه کردم اندازه ان اف رو نزده؟ اون میگن بالای۶ باشه خطر سندروم داون هست مثل عدد ان تی توی سونو انتی
طول سرویکس هم خوبه 36
سونو خوبه همه چیزش
همه چی خوبه
۲۴۵گرم وزنش هست
ضربان قلب ۱۴۰هست
دقیقااااا مثل من
سلام خوبی نینیت چیه من مامان جوجه هستم
همه چی خوبه فقط گفته تو ۲۴ هفته باید بری سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.