نگا کنید لطفاً مشکلی نداره سنو

تصویر
۸ پاسخ

ب سلامتی💙

خداروشکر همه چی خوبه انشالله ب سلامتی زایمان کنی

من هرچی نگاه کردم اندازه ان اف رو نزده؟ اون میگن بالای۶ باشه خطر سندروم داون هست مثل عدد ان تی توی سونو انتی

طول سرویکس هم خوبه 36

سونو خوبه همه چیزش

همه چی خوبه
۲۴۵گرم وزنش هست
ضربان قلب ۱۴۰هست
دقیقااااا مثل من

سلام خوبی نینیت چیه من مامان جوجه هستم

همه چی خوبه فقط گفته تو ۲۴ هفته باید بری سونو

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری