تا چند هفته سنو واژینال مشکلی نداره؟

۷ پاسخ

من همچنان بخاطر سرویکس واژینال میکنم
ولی دکترم مخصوص بارداری های پرخطره
بهتره تخصصشو داشته باشن

کم میبره داخل. ولی من بیست روز بعد سرکلاژ سونو واژینال کردم خیلی درد داشتم

اگه دکترت تشخیص داده یعنی هیچ مشکلی ندارع

اندازه دو بند انگشت میبره داخل یعنی از رابطه کم خطر تره

مشکلی نداره

منوک تا۲۵هفته واژینال سنوکردبعذش دیگ کلاشکمی بود

مشکلی نداره درکل ،اگرلکه بيني نباشه و جفت پایین نباش

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا لپ قرمزی مامان دوتا لپ قرمزی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری