۷ پاسخ

وای هنوز درگیر عکس دوماهگی 🤣

🤣🤣من که دیگه نمی‌گیرم یجوری گریه می‌کنه انگار دارم گوشت از تنش جدا میکنم

نه عزیزم خیلیم عالی شده مبارک باشه😍

🥹🥹🥹❤️آی ننه چ نمکه خدا حفظش کنه

چندتابندازیکیش خوب میشه

ای خدا جان😍😂خیلی بامزس اتفاقا🥹

عزیزممم مبارکش باشه قشنگ شده اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان سام🩵 تیام مامان سام🩵 تیام ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی