ترنجبین و قطره شیرخشت بگیر بده
شیر زیاد بده
لباسش کم باشه گرمش نکن وگرنه با عرق کردن اب بدنشو از دستمیده
پسر منم یازده و نیم بود دکترگفت فقط زیاد شیر بده خودش دفع میشه کفت سعی کن به دارو عادت ندی
قطره بیلی روبین
گلوکز یعنی عالی بود من زود زردی بچم اومد ۴ اولش ۱۴ بود
باید بزاری دستگاه
زیاد شیر بده که زود به زود دست شویی کنه از بدنش دفع بشه
بذارش دستگاه الان اولشه میره بالاتر بعد بستری بشه دردسرش زیاده برات
زیاد شیرش بدی جیش کنه از بدنش خارج شه
وا ۱۱رو گفت خوبه!!!به بچه هیچی نده خودت ترنجبین بخور بهش شیر بده تا رفع شه
شیر زیاد باید بخوره ک دسشویی کنه دفع شه از بدنش
قطره شیرخشت از داروخانه بگیر هر ۸ ساعت یکبار بده عالیه ضرری هم نداره
اولشه بزاردستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.