۸ پاسخ

برا منم ۱۱ بود کاری نکردم فقط تند تند شیر بده و جاش خنک باشه

شیر خشک نده فقط ببندش ب شیر خودت شیرم نداشتی هی بدوش با شیشع وگرن سینتو ول میکنه اگ شیشع ندی بهتره با سرنگ بده اگ میتونی

من فقط شیر و شیر خشک دادم لباسشو کم کردم 12ونیم بود تو 8روزگی الان شده 5ونیم

بدنشو با عرق کاسنی یا شاطره بشور خودتم عرق کاسنی بخور (شاطره یموقع نخوریااا فشار ادمو میندازه برای بچه هم بده فقط بدرد شستشو میخوره) چیزای گرمی هم اصن نخور و هر دوساعت حتما بهش شیر بده اگه شیر نداری شیر خشک بهش بده تا هی دسشویی کنه اینا از بدنش بیرون بره

من گذاشتم تودستگاه

بچه قبلیم که زردی داشت دکتر یه قرص‌داد بهش تا چندروز دادم خوب خوب شد دائم هم شیرتو بهش بده
دکتر ببر قرص میده اصلا تو دستگاه نذاری ک دیرخوب میشه

فقط بهش هر دو ساعت شیر بده
اگرم نداری شیرخشک

قطره شیرخشت دادم خوب بودهر۸ساعت ۸قطره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی