مامانا بچم زردی داره چیکار کنم تموم شه زردیش؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

ترنجبین بده قطره شیر خشت هم بده خوب میشه

قطره شیرخشت بده بهش مرتب بهش شیر بده تا جیش کنه زردی خارج بشه

من زردی پسرم ۱۲ بود گف بستری کن ولی من نکردم و اومدم خونه ابلیمو با خاکشیر غلیظ درست کردم البته بدون شکر روزی یک پارچ میخوردم
لیمو امانی و دم کردم روزی چند لیوان خوردم
چند روزی کاچی و نبات رو قطع کن و نخور
کوچولوتو ببر حموم و بدنشو با ماست و سدر و حنا ماساژ بده
از بدن بچت میره بیرون

شیر خودتو و شیرخشک مرتب تند تند بده بهش ادرار کنه دفع بشه

قطره بلی ناستر بده خیلی خوبه

تند تند شیر بده شیر خشکم بده

اگه دختره نگران نباش سه روزه اوکیه
اما اگه پسره تا ۴۰ روزگی هی بالا پایین میشه زردیش

شیر خشک بدید بهش زودتر دست شویی کنه

عزیزم بچه منم یکم‌ زردی داشت اصلا دکتر نبردم سنتی خوبش کردیم
با ترنجبین و شبرخشت
و اینکه اگه بچه شیر میدی باید خودت هم عرق کاسنی بخوری خنکیه

اگه پسره ختنه کنید

۲ روز زیر دستگاه بزارید دمای خونه ۲۴ تا ۲۶ درجه باشه لباس خنک تنش کنید در کنار شیر مادر شیر خشک هم بدید ک بیشتر دفع ادرار و مدفوع داشته باشه هر چی ادرار و مدفوع بیشتر باشه زردی زودتر از بین میره

من یادمه بچه هامونو میذاشتن زیر نور مهتابی زیرشم پر میکردن سبزی پرپین🤣🤣🤣ما اخرین بچمون ۱۷سالشه بخاطر همین راهکارجدید ندارم بهت بدم🤭

خودت سردی بخور اگه شبرش میدی
بچه هم با نظر پزشک بذار زیر نور

ببر دکتر قطره میده میره

سوال های مرتبط