۵ پاسخ

نه گلم

نه دیگه عزیزم

آمپول ریه بزنی از ۳۵ به بعد زایمانت زودرس نیست
نزده باشی از ۳۷ به بعد

نه دیگه بچه کامله

از ۳۷ به بعد زایمان زودرس حساب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی