کسایی که سلفری دادن جوابشو چند روزه دادن بهتون؟

۱۲ پاسخ

به من گفتن ۲۰ روز
ولی بعد ۹ روز اومد

ده روز

به من گفتن یک ماه میاد ولی 20 روزه اومد آزمایشگاه نیلو هم رفتم

من 26 اسفند دادم هنوز جوابش نیومده
گفتن سه هفته کاری

یه ماه

من ۲۷ دادم جوابش ۲۷ این ماه میاد

یک ماهه میدن

۱۴ روز

تقریبا ۱ماه

من ۲۳ اسفند دادم توی نوبل هنوز جوابش نیومده

بهمن ماه دادم ۹ روزه اومد

سلفری جداست .یا همون ازمایشیه ک با انتی میدی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری