به من گفتن ۲۰ روز
ولی بعد ۹ روز اومد
ده روز
به من گفتن یک ماه میاد ولی 20 روزه اومد آزمایشگاه نیلو هم رفتم
من 26 اسفند دادم هنوز جوابش نیومده
گفتن سه هفته کاری
یه ماه
من ۲۷ دادم جوابش ۲۷ این ماه میاد
یک ماهه میدن
۱۴ روز
تقریبا ۱ماه
من ۲۳ اسفند دادم توی نوبل هنوز جوابش نیومده
بهمن ماه دادم ۹ روزه اومد
سلفری جداست .یا همون ازمایشیه ک با انتی میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.